sábado, 23 de mayo de 2015

FALEMOS DE LIBROS...



Esta semana falamos de libros con Abel Buela Martínez
alumno de 4º de Primaria e gran amante do fútbol. 
Abel, fiel seareiro do Barcelona, leva a súa paixón 
por este deporte aos terreos de xogo, defendendo 
as cores do Imperátor, equipo do que é porteiro. 
Gran afeccionado ao cine, as súas películas favoritas 
son Transformers e as de Indiana Jones.

1.Que estás a ler agora mesmo?
Agora mesmo estou a ler contos de detectives.


2.Cal é o teu libro favorito?
Os meus libros favoritos son os de Gerónimo Stilton, porque vive moitas aventuras e viaxa moito.


3.Cal é a túa personaxe favorita?
A miña personaxe favorita é Gerónimo Stilton, porque se mete en moitos líos.


4.Cal é o teu autor favorito?
A miña autora favorita é Bárbara Park, porque me gusta moito o que escribe.


5.Cal é o teu xénero favorito? (aventura, terror, policiaco, amor, ciencia-ficción, humor, cómic, poesía...)
Os meus xéneros favoritos son aventura e cómic, porque me entreteñen moito.


6.Un libro para chorar...
Nunca lin un libro de chorar.


7.Un libro para rir...
Os comics de Mortadelo e Filemón.


8.Con que libro pasaches máis medo?
Nunca lin un libro de medo.


9.O teu poema favorito...
         "Os tesouros"

Os tesouros dos rapaces
son inxenuos e sinxelos.
Os tesouros dos maiores
son ruíns e medoñentos.

(Unha chea de aloumiños, de Antonio García Teijeiro)

10.Cal vai ser a túa próxima lectura?
Algún cómic de Asterix e Obelix.

No hay comentarios:

Publicar un comentario