martes, 30 de junio de 2015

FALEMOS DE LIBROS...




Esta semana falamos de libros con Martín Pérez Lois,
un lector incansable que acaba de rematar 4º de Primaria.
Queredes saber cal é o seu libro favorito? Gustaríavos 
coñecer cal foi a obra coa que pasou máis medo? 
Pois aquí vai o seu cuestionario:




1.Que estás a ler agora mesmo?
O libro que estou a ler é El niño que no sabía jugar al fútbol, de Ernesto Rodríguez Abad.


2.Cal é o teu libro favorito?
O meu libro favorito é o número 3 da colección Los Futbolísimos, titulado El misterio del portero fantasma.


3.Cal é a túa personaxe favorita?
A miña personaxe favorita é Pakete, de Los Futbolísimos.


4.Cal é o teu autor favorito?
O meu autor favorito é Roberto Santiago.


5.Cal é o teu xénero favorito? (aventura, terror, policiaco, amor, ciencia-ficción, humor, cómic, poesía...)
O meu xénero favorito é o de aventura.


6.Un libro para chorar...
Sempre Hausa, de Xoán Babarro.


7.Un libro para rir...
Calquera dos de Gerónimo Stilton.


8.Con que libro pasaches máis medo?
O libro co que pasei máis medo foi El terror de sexto B, de Yolanda Reyes.


9.O teu poema favorito...
        Galicia

Galicia docemente
está ollando o mar:
¡ten vales e montanas
e terras pra labrar! 

Ten portos, mariñeiros,
cidades e labregos
¡cargados de traballos,
cargados de trafegos!

Galicia é unha nai
velliña, soñadora:
¡na voz da gaita rise,
na voz da gaita chora!

Galicia é o que vemos:
a terra, o mar, o vento...
¡Pro hai outra Galicia
que vai no sentimento!

Galicia somos nós:
a xente e mais a fala
¡Si buscas a Galicia
en tí tés que atopala!

                  (Os soños na gaiola, de Manuel María)

      
10.Cal vai ser a túa próxima lectura?
A miña próxima lectura vai ser El mundial de fútbol más raro del mundo, de Carlos Peramo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario